ALICE: Profesjonalne Wyposażenie Studyjne Audio-Video
Bufor stereo / mnono MonoPAK
Konwerter dwukierunkowy Match PAK
ALICE: Korektor 505 Baxandall
Korektor 505 Baxandall o paśmie przenoszenia: 20Hz do 20KHz
Match PAK
Alice Match PAK to dwukierunkowy konwerter dopasowujący sygnały audio (stereo). Umożliwia podłączanie niezbalansowanych sygnałów z półprofesjonalnej aparatury do profesjonalnych systemów liniowych. Match PAK wyposażono w cztery złącza Neutrik (zbalansowane) oraz cztery gniazda RCA (niezbalansowane) umożliwiające idealną konwersję sygnału do nagrań amatorskich i półprofesjonalnych oraz ich odtwarzania.
Dostarczany zestaw dla nominalnego 14dB tłumienia linii do sprzętu i nominalnego wzmocnienia 14dB sprzętu do linii. Dostępne są wieloobrotowe ustawienia wstępne, dostępne przez panel przedni. Wejście zasilania odbywa się za pośrednictwem złącza UK IEC z dostarczonym przewodem (2m). Zestaw do montażu w szafie jest dostarczany w standardzie.
Specyfikacja techniczna
- Zbalansowane wejście do niezbalansowanego wyjścia:
- Impedancja wejściowa: 20 k omów
- Tłumienie w trybie wspólnym:> 60dB
- Maks. poziom wejściowy: +26dBu
- Impedancja wyjściowa: mniej niż 2 kΩ
- Pasmo przenoszenia: 20Hz do 20kHz +0dB – 0,1dB
- Hałas: <-100dB ref. + wejście 8dBu
- Zniekształcenie: (THD): 0,005%
- Poziom przycinania: + 26dBu na wejściu
- Zakres wzmocnienia: -26dB do -6dB
- Niezbalansowane wejście do zbalansowanego wyjścia:
- Impedancja wejściowa: 22 kΩ
- Impedancja wyjściowa: mniej niż 1 ohm
- Pasmo przenoszenia: 20Hz do 20kHz +0dB – 0,1dB
- Hałas: <-94dB ref. + wyjście 8dBu
- Zniekształcenie: (THD): 0,005%
- Poziom przycinania: +26dB do 5k omów. +21dB przy 600 omach
- Zakres wzmocnienia: 6dB do 26dB
- 0dBu = 0,775 V RMS
- 100% wyprodukowany w Wielkiej Brytanii
- Zasilanie sieciowe: 230 V AC (115 V na zamówienie)
- Pobór mocy: 3.2VA
- Wymiary: 275 (szer.) x 115 (gł.) x 42 (wys.)
- Waga wysyłki: 1,25 kg
MonoPAK
Alice Mono PAK to w pełni zbalansowany bufor 2x stereo - 2x dual mono. Oba wyjścia mono są buforowane elektronicznie, dodatkowo posiadają niezlaeżną regulację: 10dB straty względem wzmocnienia 20dB przy poziomie odniesienia 0dB na obu wejściach (prawe / lewe).
Zbalansowane wejścia audio i wyjścia mono zbalansowane są za pośrednictwem złączy Neutrik XLR i mogą być w razie potrzeby okablowane w sposób niezbalansowany. Wejście zasilania odbywa się za pośrednictwem złącza UK IEC z dostarczonym przewodem (2m). Zestaw do montażu w szafie jest dostarczany w standardzie.
Specyfikacja techniczna
- Impedancja wejściowa: >20 kΩ zbalansowana
- Pasmo przenoszenia: 20Hz do 20kHz +0dB – 0,1dB
- Tłumienie w trybie wspólnym:> 60dB
- Hałas przy wzmocnieniu jedności: -100dB ref. +8dBu
- Zniekształcenia: <0,005% 1kHz + 8dBu wyjście
- Maks. poziom wejściowy: +25dBu
- Maks. poziom wyjściowy: +25dBu
- Impedancja wyjściowa: <1 om zbalansowana i pływająca
- 0dBu = 0,775 V RMS
- 100% wyprodukowany w Wielkiej Brytanii
- Zasilanie sieciowe: 230 V AC (115 V na zamówienie)
- Pobór mocy: 3VA
- Wymiary: 275 (szer.) x 115 (gł.) x 42 (wys.)
- Waga wysyłki: 1,25 kg
Alice 505
505 Baxandall stereo EQ
Korektory zostały po raz pierwszy użyte w przemyśle filmowym w USA, aby rozwiązać poważny problem; Rozmieszczenie mikrofonów było trudne, a uzyskiwane dźwięki dialogów znacznie się różniły, więc musieli zaprojektować obwody elektroniczne, które wyrównywałyby dźwięki z różnych mikrofonów, tak aby wszystkie brzmiały tak samo. Nazwa utknęła i teraz mamy złożone cyfrowe korektory, których inżynierowie używają do uzyskania efektu. Pierwotnym celem było osłodzenie dźwięku.
Obwody korektora zostały pierwotnie zaprojektowane przez Petera J Baxandalla w latach 50. XX wieku w ramach konkursu, w którym wygrał zegarek na rękę. Od tego czasu odmiany jego projektów były używane przez prawie wszystkich nadawców i producentów sprzętu HiFi. Odmiany Ted Fletchers zawierają oryginalne obwody klasy A, a modyfikacje krzywej zostały ukształtowane specjalnie w celu osłodzenia ostatecznych masterów.
Specyfikacja techniczna
- Pasmo przenoszenia: 20Hz do 20KHz
- Wejście liniowe: zbalansowany transformator prądowy 10 KHz;
- Zysk: Jedność
- EQ – wysoki: +/- 12dB z półkami przy 10kHz
- EQ – średnie: +/- 12dB z półkami przy 1600Hz
- EQ – niskie tony: +/- 12dB z półkami przy 100Hz
- Względny szum wejściowy: lepszy niż -90dB
- Zniekształcenia harmoniczne: <0,05%
- Przesłuch: lepszy niż -50dB
- Maksymalna moc wyjściowa: +21dBu